Onze opleidingen

Filters

Doelgroep

0 geselecteerd

Thema

0 geselecteerd

Soort opleiding

0 geselecteerd

Aanbieder

0 geselecteerd

Budget

0 geselecteerd

Jaar

0 geselecteerd

Maand

0 geselecteerd

25 resultaten gevonden

Getoond van 1 tot 15
  1. Wil u leren hoe u een zakelijke, gastvrije e-mail schrijft en hoe een opdracht te geven als het dan...
    Bekijk
  2. Hospitality en gastvrijheid zijn het visitekaartje van Amsterdam UMC. Zowel leidinggevenden als van...
    Bekijk
  3. Wilt u de samenwerking in uw team verbeteren? Doe dan nu een hospitality training: DISC en...
    Bekijk
  4. Bij een acute patiëntsituatie is het essentieel dat een team goed samenwerkt en communiceert. SIM...
    Bekijk
  5. Een moreel beraad is een gesprek waarin de deelnemers gezamenlijk een ethische kwestie uit hun werk...
    Bekijk
  6. Heeft u behoefte om van en met elkaar te leren? Om de gastvrijheid binnen het team en of afdeling...
    Bekijk
  7. U neemt regelmatig deel aan multidisciplinaire overleggen. Tijdens deze training observeert u twee...
    Bekijk
  8. Deze interactieve scholing neemt uw medewerkers mee in het belang van een goede registratie & en op...
    Bekijk
  9. Hoe kunt u beter worden in het omgaan met weerstand in projecten in de zorg? In deze aanvullende de...
    Bekijk
  10. Wilt u beter worden in het opstellen van een ‘business case’ voor een project in de zorg? Leer dan...
    Bekijk
  11. Wilt u grip krijgen op alle projecten bij uw organisatieonderdeel? Leer dan in deze aanvullende uw...
    Bekijk
  12. Waarom raken we van slag bij sommige opmerkingen en hoe reageren we daar dan op? Zeggen we dan wel...
    Bekijk
  13. Stuurt u als coördinator, senior of meewerkend voorman of -vrouw uw collega’s aan en werkt u met u...
    Bekijk
  14. Wil je meer een voorbeeldfunctie vervullen, organisatiewaarden uitdragen en verantwoordelijkheid en...
    Bekijk
  15. Na de workshop ‘Wat wordt er niet tegen elkaar gezegd tijdens moeilijke gesprekken?’ heb je aan om...
    Bekijk